Kedves Angyal!

Elmúlt a Karácsony, a Szilveszter is... Eszembe jutott, hogy már két éve halasztgatom ennek a levélnek a megírását...

Emlékszel??? Három éve levelet írtam Neked... kértem Tőled valamit...
( http://melegkabat.blogspot.ro/2010/12/level-az-angyalhoz.html )

Én megírtam a levelet és lassan kezdtem is feledni a dolgot...
De Te nem feledted el... Készültél rá, mint amikor egy fontos ajándék kiválasztására készül az ember. Találhattál volna neki jobb szülőket, mégis ránk esett a választásod. Olyasvalamit láttál  bennünk, amit mi magunk sem látunk magunkban.

Köszönöm az elmúlt két évet, és az azt megelőző várakozás éveit. Hogy  időt adtál a felkészülésre... Most már tudom, hogy szükségem volt rá, mármint az időre.  Szükségem volt megélni mindazt, ami velem történt. Hogy nem csak a jó dolgokért lehetek hálás... 

Elmúlt a Karácsony és boldogan nézek kislányom gyönyörű szemébe... ha hiszed, ha nem, tükröződöl benne. Talán csak én látom... 


Most, hogy olvasom az eddig megírt sorokat, mind olyan balgatagnak tűnnek. Alig mondanak el valamit arról, ahogy, amit érzek. De nem számít, mert Te amúgy is tudod... szavak nélkül is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy születésnap margójára

Egy hosszú nap margójára...

Második lehetőség